§ (tearsrelied) wrote,
§
tearsrelied

it's not so bad, being dead like me


SPOILERS for anyone currently watching it though!Collapse )

Phew! That took forever, ngl. The coloring and the HTML shit. Omg. But for real guys, I wholeheartedly recommend this show to anyone who hasn't seen it. Hopefully this picspam will leave you ~curious and make you all go watch it ASAP. Also if you guys pimp this out for me, I would give you cookies, truth.
Tags: !public, look i made it myself!, oh my shippy heart, pic!spam, tv show: dead like me
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 52 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
Awesome picspam!
I need DLM icons. Stat.
Don't watch the movie. :(
AMAZING PICSPAM! I need to rewatch this show, it's been forever!
Callum Blue//Mason <3<3<3
FAN-BLOODY-TASTIC!
xxxx
Aww this is a beautiful picspam. I almost forgot how much I loved Dead Like Me...sadly that movie left a bad taste in my mouth.:(

I LOVED Mason and George though I too shipped them throughout the whole series. I love that last gif of Mason kissing George...*sigh* that was probably one of my favorite moments of the whole series.
This is gorgeous bb. <3

Like you I started out shipping Mason/George and hated Daisy. But by I LOVED Daisy and shipped Daisy/Mason like woah.

I really need to get my DVDs out and rewatch this show...
I'm definitely goingto try and watch this this summer, just for you hun! ♥
You've just convinced me to rewatch my DVDs because I forgot how much I miss this show. This show has so many great one-liners and I think you mentioned most of them but ugh, just gold. I excel at not giving a shit is amazing.

Also, I agree with your George/Mason and Daisy/Mason comments because for no real reason, I just shipped George/Mason from the start (it could have something to do with watching the pilot commentary and seeing how well Ellen and Callum got along...) but I wasn't entirely pissed when they started heading towards the Daisy/Mason path.

Anyway, great job putting it together!
I love this show. Great picspam. If I were you I wouldn't watch the movie, it's kinda taken the shine off the show for me. I wish they'd just written Daisy out and not replaced her.
Hmm I might have to check it out? I'm show-deprived right now. It sucks.

OMG I LOVE YOUR LAYOUT! it's purty!
I miss this show so much &hearts
This is such an epic post!!

i <3 DLM. It's a show EVERYONE needs to see.
I MISS THIS SHOW SO FUCKING MUCH!!!
OMG THIS PICSPAM WAS SOOOOOOO E-P-I-C!!! ♥♥♥
EPIC, EPIC POST. I JUST STARTED AND NOW I WANT TO GOBBLE IT OUT AFTER SEEING THIS.

I still don't like Daisy yet, I'm only on episode 8, but she's gorgeous. I guess I really, really loved Betty, but we'll see how it goes.
A++++ picspam! i fucking love this show! ♥
Amazing picspam!~
I brought this whole show around a month ago because I totally love Bryan Fuller. I've just been lazy in actually watching but I think I'll get around to it tonight.
♥ Thank you for this. I miss this show so much!

But I totally hated the film! It was nothing to do with the actors, though that didn't help, but the fact that they completely ignored like episode 3. The one where George looses a memory when she goes and speaks to her mum. Yeah. That annoyed me so much. I think if they want to do a follow up film, they should get fans to write it. :)

*sigh* my userpics ran out and took my DLM ones with them.
Yesyesyes! :D
Can I save a gif and post it on my page? I'll credit. :D

I usually hate picspams but I loved this! :D Good work on the coloring.
Of course, enjoy! :)
I watched it for the first time over the last four weeks. Great show, wish there was more (& not that movie... sounds like it wasn't that good).

I also disliked Daisy at first, but she really grew on me and I've "cast" Laura Harris in my novel now. :D
BEST EFFING SHOW EVER. seriously, my favourite part is always the swearing. I SWEAR, I love the swearing. i burst out laughing when i hear it. Like in one episode, Mason's like "Why don't you shut the fuck up so that he can spell the fucking word." and I just loved it.

I LOVE all the characters, and seriously ship mason/george. BUT, I used to hate Daisy. I think i liked her more like mid-season 2. that's when she became nicer :D it really sucks that this show ended because it's so completely awesome. Mason rocks. George rocks. Rube rocks. ROXIE ROCKS. I love them all. I love them.
I first became interested in DLM years ago while I was still in high school and once I finally started watching it, it was so ridiculously, unbelievably easy to relate to George and to love each and every character! UGH, such a fantastic show! ♥

*memming this picspam*
So you posted this a year ago, but I just finished watching DLM last week and holy shit, this is gorgeous and amazing and I love it.
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →